Przejdź do treści

ELKA IT

Komornik Online – odpowiedzi na najczęstsze pytania

Macie już za sobą pierwsze kroki w korzystaniu z serwisu Komornik Online? Świetnie! 

Przed Wami kolejna porcja odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu Komornik Online! Tym razem skupiamy się na dodatkowych zagadnieniach, które często pojawiają się w Waszych wiadomościach.

Dzięki naszym wskazówkom obsługa platformy stanie się jeszcze prostsza i bardziej intuicyjna. Zapraszamy do lektury i odkrywania pełnego potencjału Komornik Online!

1. Jak wymieniać się dokumentami między uczestnikiem a kancelarią?

Proces wymiany dokumentów w naszym serwisie odbywa się w formie elektronicznej.

Dla uproszczenia proces można rozdzielić na poszczególne etapy:

  1. Złożenie prośby o uruchomienie modułu dodatkowego przez uczestnika do wybranej kancelarii. Wskazana kancelaria do której składana jest prośba wymaga do uruchomienia udzielonej zgody na „informowanie o korzystanie przez kancelarie z serwisu Komornik Online”. 
  2. Wyrażenie zgody przez kancelarie następuje poprzez uruchomienie modułu dodatkowego „przesyłanie pism”. Po zatwierdzeniu z zakładce „dokumenty” pojawi się wybór firmy do której można wysyłać dokumenty. (dotyczy kont z uprawnieniami administratora)
  3. Obsługa modułu wymiany dokumentów dostępna jest w serwisie Komornik Online pozwalającym wysyłać i odbierać ręcznie dodane i podpisane dokumenty lub w programie Asystent Komornik Online, za pośrednictwem którego można filtrować i przypisywać do spraw istniejące pisma oraz zwrotki.

2. Jakie są koszty obsługi takiego modułu?

Nasz moduł wymiany dokumentów jest bezpłatny dla kancelarii, wszystkie koszty aktywacji ponosi uczestnik który korzysta z konta FIRMA PREMIUM. Cennik z ofertą dostępny jest na stronie https://www.komornik-online.eu/konto-firma#cennik-wierzyciel

3. Czy moduł może być obsługiwany przez więcej pracowników kancelarii?

Oczywiście, w serwisie Komornik Online w zakładce „pracownicy” można założyć dodatkowy dostęp dla kolejnego użytkownika w kancelarii wliczając w to szereg nadanych mu uprawnień. Dla takiego konta możliwe jest także przypisanie własnego opisu poszczególnych stanowisk.

Pracownik może również logować się i obsługiwać moduł w programie Asystent Komornik Online.

4. Jak zainstalować program Asystent Komornik Online?

Nasz program jest dostępny do pobrania w zakładce „Zarządzanie → Asystent KO”. Na dole strony znajduje się odnośnik do pobrania „Plik instalacyjny”. Po kliknięciu w załącznik rozpocznie się automatyczne pobieranie instalatora. Do prawidłowej instalacji i działania aplikacji wymagany jest system operacyjny Windows 10/11 w wersji 64 bitowej.

W przypadku występujących wątpliwości przy konfiguracji zachęcamy aby skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej dostępnym w serwisie Komornik Online.

5. Czy uczestnikowi można wyłączyć podgląd dokumentów w sprawie?

Tak, w ustawieniach ogólnych kancelarii lub uprawnieniach indywidualnych uczestników kancelaria może wyłączyć z wglądu przypisane załączniki odznaczając pole „treści pism”.