Przejdź do treści

Wsparcie helpdesk

Wsparcie helpdesk jest kluczowym elementem obsługi klienta w branży IT🚨
❗️coraz bardziej rozbudowana infrastruktura informatyczna
❗️coraz bardziej zinformatyzowane i zautomatyzowane procedury sporządzania oraz wymiany dokumentów
❗️konieczność zabezpieczenia danych oraz zapewnienie bezpieczeństwa IT
❗️coraz częściej stosowany model pracy zdalnej
❗️rygorystyczne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych

Kancelarie komornicze nie są już w stanie funkcjonować bez profesjonalnego wsparcia IT. 👨🏼‍💻
Nasza firma od ponad 30 lat oferuje wsparcie techniczne i informatyczne dla kancelarii komorniczych. Przez te lata zapotrzebowanie komornika i jego pracowników na wsparcie IT wzrastało wielokrotnie, o czym świadczy także stale rosnąca liczba naszych klientów.

Wiele czynności, które komornik wykonywał w terenie, zostało zastąpionych przez czynności elektroniczne. Uwierzycie, że 40 lat temu komornik podliczał koszty egzekucyjne, posługując się … liczydłem? Z czasem liczydła, kalkulatory i maszyny do pisania zostały zastąpione przez komputery, a kolejne instytucje udostępniają komornikom możliwość pozyskiwania informacji oraz dokonywania czynności egzekucyjnych drogą elektroniczną. 📧

Elektroniczna wymiana dokumentów pozwala na szybszą komunikację z instytucjami, znacznie przyspiesza czas wykonania czynności, ale wiąże się z posiadaniem nowoczesnej i bezpiecznej infrastruktury IT, ale też oraz ogromnego zakresu wiedzy. Komornik i jego pracownicy muszą, oprócz przygotowania zawodowego, posiąść szerokie umiejętności związane z obsługą programów i narzędzi informatycznych służących im do pracy i wymiany korespondencji. 🧷

Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży komorniczej, potrafią poradzić sobie z problemami technicznymi i informatycznymi, ale i wszelkimi nowinkami IT związanymi z działalnością komornika. 💻

Nasza firma:
➡️ zarządza infrastrukturą informatyczną kancelarii;
➡️ zabezpiecza kopie danych;
➡️ pomaga wdrożyć systemy zewnętrzne: E-Sąd, Ognivo, Peselnet, Ognivo, KRZ, PRS, eUS, CEIDG, oraz przygotować dokumentację CEPIK i RODO;
➡️ pracownicy działu IT pomagają i doradzają przy obsłudze programów Kancelaria Komornika oraz Komornik SQL oraz systemów zewnętrznych

Jesteśmy także dumni z tworzenia własnego oprogramowania, służącego wsparciu komorników w wymianie informacji między uczestnikami postępowania egzekucyjnego (KOMORNIK ONLINE).

Zapraszamy do współpracy, by codzienność w kancelarii stała się łatwiejsza.